جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل

بررسی هدست بلوتوثی Plantronics Voyager 5200

هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

در یک کلام باید گفت: هیچ اشتباهی در طراحی Voyager 5200 رخ نداده است. این مدل انقدر غول پیکر است که کاملا معلوم باشد که شما یک هدست را در گوش دارید. هفته گذشته و در حین تست چند کردن هدست، اعضای خانواده فکر می‌کردند که در حال صحبت کردن با خودم هستم! چنین مشکلی با Voyager 5200 وجود نخواهد داشت. با یک پشت گوشی ۲٫۲۵ اینچی و یک رابط ۲٫۷۵ اینچی به رنگ‌های مشکی یا قرمز، برای هیچکس این سوال به وجود نخواهد آمد که هدستی بر روی گوش خود دارید یا به صداهای درون سر خود پاسخ می‌دهید!

عاشق قرار گرفتن مدل‌های پیشین Voyagers بر روی گوش و امنیت آن بودم. مدل ۵۲۰۰ این گونه عمل نکرد. به نظر قلاب گوش، از آن چه که باید باشد کمی کوتاه‌تر است. به همین دلیل نیز برای هماهنگ کردن آن با عینکم، کمی زمان صرف کردم. این مسئله کمی ناامید کننده بود و از بلندی صدا نیز تا حدودی کاسته شد. پشت هدست، دکمه فیزیکی خاموش و روشن کردن آن وجود دارد. دو دکمه کاهش و افزایش صدا نیز به سادگی در بالای آن قرار گرفته است. بر روی پشت گوشی نیز دو دکمه تماس و فرمان صوتی قرار گرفته است. انعطاف و راحتی آن نیز کاملا برای قرار گرفتن روی هر دو گوش مناسب خواهد بود. برخورداری از سه سایز متفاوت برای گوش‌ها نیز آن را بیش از پیش برای کاربردی که هدف گرفته، قابل اعتنا می‌کند.

مدل ۵۲۰۰، تمام چیزهایی که برای یک هدست بلوتوثی نیاز دارید را در اختیار شما می‌گذارد. با NFC یا بلوتوث قابل استفاده است و می‌تواند همزمان به چند دستگاه متصل شود. نام کسانی که تماس گرفته‌اند را با صدا به شما می‌گوید و با فرمان صوتی شما اجازه برقرار شدن یا نشدن تماس را می‌دهد. این فرمان صوتی با دقت بیش‌تری نسبت به هدست‌های پشتیبانی شده توسط گوگل، این امکان را به شما می‌دهد تا اس ام اس خود را به هر شخصی که می‌خواهید، ارسال کنید. با این حال متن پیام را برای شما نمی‌خواند.

5200 همه چیز مورد نیاز برای هدست بلوتوث را در اختیار شما قرار می دهد. با NFC یا بلوتوث قابل استفاده است و می تواند همزمان به چندین دستگاه وصل شود. اسامی افرادی را که به آنها زنگ زده اند می گوید و به شما امکان می دهد با فرمان صوتی خود تماس برقرار یا برقرار نکنید. این دستور صوتی به شما امکان می دهد تا SMS خود را با دقت بیشتری نسبت به هدست های پشتیبانی شده Google به هر شخصی که می خواهید ارسال کنید. با این وجود متن پیام برای شما خوانده نمی شود.

عملکرد هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

به لطف اندازه بزرگ ۵۲۰۰، این مدل بین هدست هایی که اخیرا امتحان کرده‌ام، بهترین محدوده صدارسانی را دارد. تا فاصله ۶۰ فوت از گوشی، قابلیت ارتباط و صدارسانی بسیار خوبی دارد و حتی تا فاصله ۴۰ فوت، تماس ها همچنان عالی به نظر می آیند. در این مدل، عدم دخالت صداهای مزاحم، بهتر از تمامی هدست هایی بود که شانس امتحان کردنشان را داشتم. در هدست های دیگر، این مشکل گاهی به عنوان نویز دیجیتالی ظاهر می شود و درک مکالمه‌ها را سخت می‌کند. با این حال در ۵۲۰۰ دخالت صداهای اطراف، بیشتر به عنوان مصنوعات صوتی ناخواسته ظاهر می‌شوند که حتی در این شرایط هم خللی در رد و بدل کردن صدا ایجاد نمی‌کنند

در مدل ۵۲۰۰، تلاش بر این که نویز و سروصدای بیرون به گوش شما نرسد، فوق‌العاده است. صدای ماشین یا اتوبوس، به راحتی برای شما قطع می‌شود. تنها مورد اذیت کننده می‌تواند صدای باد باشد. هدست‌های Voyager، همیشه با باد مشکلاتی داشته‌اند. با این حال ۵۲۰۰، بهترین انتخاب شما برای نادیده گرفتن این گونه صداهای مزاحم است. هدست Voyager 5200، کامل نیست. کمی در باره عمر باطری با توجه به اندازه‌ای که دارد، ناامید شدم. ۵ ساعت و ۱۶ دقیقه، مدت زمانی بود که دریافت کردیم و از ۷ ساعتی که گفته شده بود، به میزان قابل توجهی کمتر بود. اگر این موضوع شما را نگران می‌کند، کیس شارژ ۴۰ دلاری، انتخاب خوبی است. هدست می‌تواند نزدیک به کیس شارژ یا بر روی آن سوار شود.

جمع بندی

هدست‌های Voyager، بهترین کیفیت صدا را در طی سال‌ها حفظ می‌کنند. اگر مدل‌های قبلی Voyager مانند amazing legend را در اختیار دارید، نیازی به تعویض آن با مدل ۵۲۰۰ وجود ندارد. اما اگر برای مصارف سنگین، به دنبال یک هدست فوق‌العاده بلوتوثی هستید، مدل ۵۲۰۰ بهترین هدستی است که توسط ما تایید شده است.


برچسب: هدست بلوتوثی Plantronics Voyager 5200، هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200، هدست Voyager 5200،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۹:۴۰ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)