جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات تكنولوژي و موبايل جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات تكنولوژي و موبايل .

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات تكنولوژي و موبايل

نگاهي به هدست هولولنز 2 ؛ جادوي واقعي مايكروسافت (بخش 2)

هدست واقعيت افزورده هولولنز 2 ، يك جادوي كاربردي

امروزه ديگر واقعيت افزوده به مانند روياي خيالي نيست. درواقع اين فناوري بخشي است كه توسط گوگل و اپل در گوشي‌هايشان نيز گشترش يافته و بسياري از سازندگان هدست‌ها نظير مجيك ليپ، گام‌هاي اميدواركننده‌اي را در اين زمينه برداشته‌اند. اين شركت‌ها در اين راستا توانسته‌اند هدست‌هايي كه استفاده‌هاي راحت‌تري دارند و تعامل بهتري را با هلوگرام و اشياي ديجيتال به ارمغان مي‌آورند، توليد كنند.

هولولنز اوليه دستگاه و هدست واقعيت مجازي پيشرفته‌اي محسوب مي‌شود. چرا كه از طراحي منحصربه‌فردي در كنار اينكه بي سيم و همچنين بدون هيچ اتصالي بود، پشتيباني مي‌كرد. با اين حساب نسخه دوم اين هدست يعني هولولنز 2 محصولي جديد نيست اما سه ويژگي كليدي دارد كه باعث مي‌شود تا ببينيم كه با يك محصول مدرن و پيشرفته روبه‌رو هستيم. اين سه مورد عبارت‌اند از: رديابي چشم، زاويه ديد وسيع‌تر و رديابي دست بهتر.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۸:۰۳ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

بررسي نكات مهم در آناليز سايت

آيا آماده هستيد كه وب سايت خود را در سطح بسيار بالاتري ببريد ؟؟
وقتي وب سايت شما آناليز نشده باشد و خطاهاي متعدد چه در طراحي و چه در ساختاراصلي سايت و... داشته باشيد  بينش ارزشمندي كه باعث موفقيت شما مي شود را از دست مي دهيد، در دوره اي كه اين سطح از دانش براي وب سايت و كسب و كار خيلي ضروري است اين خدمات برروي سايت شما عملكرد سايت تان را بهبود مي بخشد.

 

چرا به تحليل و آناليز تخصصي سايت نياز داريد؟

در روند طراحي سايت اقدامات زيادي بر اساس استانداردهاي جهاني بايد انجام شوند و هر روز ممكن است اين استانداردها تغيير كند كه اگر طراح سايت آموزشهاي استاندارد را نديده باشد دانش كافي در اين زمينه نداشته و نمي تواند آنها را روي سايت پياده سازي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۱:۴۳ توسط:Woodpecker موضوع: اخبار فناوري نظرات (0)