جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل

معرفی هدست واقعیت مجازی HTC Vive (بخش اول)

طراحی کنترلرهای HTC Vive نیز بسیار منحصربفرد انجام شده و با وجود اینکه کم‌وبیش به دسته‌های کنسول Wii نینتندو شباهت دارد، می‌توان آن را یک المان خلاقانه و خاص در طراحی کلی محصول نامید.

در کنار این مزایا، باید به کابل قطور HTC Vive نیز اشاره کرد که در بسیاری از اوقات، به‌خصوص زمان‌هایی که نیاز به جابجایی و تحرک فیزیکی زیادی احساس می‌شود، مانع حرکت مناسب کاربر شده و مشکلات عدیده‌ای را برای وی ایجاد می‌کند. این کابل‌ها و سایر اتصالات این هدست، البته به‌جای اینکه به طور مستقیم وارد کیس کامپیوتر شوند، ابتدا از یک جعبه‌تقسیم عبور می‌کنند که این امر علاوه بر این‌که تفکیک اتصالات و سیم‌های HTC Vive را ساده‌تر می‌کند، خطر انداختن یا آسیب رساندن به یک PC گرانقیت در اثر هیجانات ناشی از یک بازی واقعیت مجازی پرهیجان را هم به حداقل می‌رساند.

اچ‌تی‌سی همچنین راحتی استفاده برای کاربر را نیز یکی از اهداف اصلی خود در طراحی HTC Vive قرار داده و آن را به‌گونه ای طراحی کرده و ساخته‌است که کمترین آسیب و خستگی فیزیکی در کوتاه یا بلندمدت متوجه کاربر شود. ممکن است روی سر قرار دادن این هدست، بخصوص برای کاربرانی که قصد استفاده از آن با عینک را دارند، کمی سخت و پردردسر باشد، اما پس از اینکه آن را بر روی سر خود قرار دادید، از راحتی آن متعجب خواهیدشد. در این محصول همچنین خبری از VR Face که منجر به به‌جای‌ماندن حلقه‌هایی قرمز دور چشمان کاربرانی که از این محصول استفاده می‌کردند، می‌شد، نیست.

البته این راحتی استفاده به معنای ضدعرق بودن HTC Vive نیست و این احتمال وجود خواهد داشت که فوم‌های قرار گرفته در داخل این هدست، پس از کمی بازی، از عرق خیس شوند.


برچسب: Htc، HTC، Viveاچ تی سی، هدست واقعیت مجازی، هدست واقعیت مجازی اچ تی سی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۵۶ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)