جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل

امداد موبایل - معرفی انواع لوپ و میکروسکوپ موبایل

لوپ و میکروسکوپ موبایل را می توان از دستگاه هایی معرفی کرد که در فرایند تعمیرات موبایل کاربرد حائز اهمیتی دارند. اگر شما هم از تعمیر کاران موبایل هستید و یا به هر دلیل دیگری خواستار خرید این دستگاه می باشید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید تا با توجه به اولویت هایی که دارید نوع مناسبی انتخاب کرده و بخرید.

لازم به گفتن است ما در این متن انواع لوپ و میکروسکوپ موبایل را در دو دسته ی مجزا تحت عناوین میکروسکوپ های دیجیتال موبایل و میکروسکوپ های آنالوگ آورده ایم.

 

لوپ و میکروسکوپ موبایل، میکروسکوپ موبایل، میکروسکوپ موبایل آنالوگ، خرید لوپ و میکروسکوپ موبایل،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۶:۳۴ توسط:Woodpecker موضوع: موبایل نظرات (0)

محصولات جدید سامسونگ برای بازار هند رونمایی شد

سامسونگ الکترونیک روز چهارشنبه 18 سپتامبر 1398 آخرین اعضای خانواده Galaxy M را با حروف M10s و M30 به بازار هند رسما فاش کرد. گوشی هوشمند Galaxy M30s یک نسخه به روز شده از Galaxy M30 است که با نام Galaxy A40s در چین معرفی شده است و اکنون ظرفیت باتری، وضوح دوربین عمده و پردازنده. Galaxy M10 را نیز می توان جانشین Galaxy M10 دانست که در اواخر ژانویه سال جاری معرفی شد و اکنون از یک صفحه نمایش Super AMOLED، باتری بزرگتر و حسگر اثر انگشت برای شناسایی کاربر استفاده می کند.
تلفن های هوشمند سامسونگ Galaxy M که پیش از این چهار عضو گلکسی M30 ،M20 ،M10 و M40 داشتند، معمولاً به دلیل مشخصات رضایت بخش و قیمت مناسب شناخته می شوند و با شرکت های چینی که در هند به خصوص شیائومی فعالیت می کنند ، رقابت می کنند.  در ادامه ، با ویژگی های این دو تلفن هوشمند بیشتر آشنا می شویم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۴:۰۷ توسط:Woodpecker موضوع: موبایل نظرات (0)

مروری کوتاه شیائومی می 9 لایت؛ یک میان‌رده قدرتمند با تمرکز زیاد بر دوربین

شیائومی در ماه جولای سال جاری سری گوشی های دوربین محور CC9 را به عنوان بخشی از خانواده Mi معرفی کرد. با اینکه این گوشی ها در ابتدا به صورت انحصاری برای بازار چین معرفی شده بودند، اما دو مدل از آن ها با تغییر نام به بازارهای دیگر هم راه پیدا کردند. می سی سی 9 ای (Mi CC9e) با نام جدید می ای 3 (Mi A3) برای عرضه در بازارهای جهانی و تحت برنامه اندروید وان معرفی شد و گوشی دیگر هم می سی سی 9 (Mi CC9) بود که با نام می 9 لایت (Mi 9 Lite) معرفی شد و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اجمالی آن بپردازیم. این گوشی جذاب 319 یورویی که از تراشه اسنپدراگون 710 بهره می برد، جذابیت های خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.


برچسب: Xiaomi Mi 9 Lite، بررسی کوتاه شیائومی، شیائومی می 9 لایت، می 9 لایت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۳:۵۳ توسط:Woodpecker موضوع: موبایل نظرات (0)