جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل

قیمت انواع تلویزیون Oled سونی 65A90J

 

در هر محیطی شاهد تصاویر و صدای فوق العاده باشید

با گفتن “سلام گوگل ، چه چیزی را باید تماشا کنم؟” از Google بخواهید عنوان خاصی پیدا کند، براساس ژانر جستجو کند و توصیه های شخصی درباره آنچه را که باید تماشا کنید، دریافت کند. حتی روی صفحه پاسخ دهید، دستگاه های خانه هوشمند را کنترل کنید و کارهای دیگر را فقط با صدایتان انجام دهید. یکی از فناوری‌های پیشرفته که در ارتقای کیفیت تصویر نقش موثر داشته است فناوری دالبی ویژن می‌باشد.

پردازش حرکات سریع برای ارائه تصاویر روان بدون تاری در سری A90j تلویزیون سونی

تلویزیون اولد سونی 65A90J به کمک تکنولوژی Live Colour خواهد توانست تا رنگ‌ها را زنده‌تر، طبیعی‌تر، واقعی‌تر نشان دهد. بنابراین می‌توانید شاهد پخش محتواهایی رنگی و جذاب باشید و نهایت لذت را از آن‌ها ببرید. فناوری HDR10 نیز جزو مشخصات برتر این تلویزیون اسمارت سونی است که سطح روشنایی و کنتراست را به صورت خودکار تنظیم می‌کند و تصاویری پویا و با عمق رنگ 10 بیتی به نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون سونی 2021 دارای زمان پاسخگویی بسیار خوبی است .در اکثر حرکات تصاویر بسیار صاف بنظر می رسند و هیچ مشکلی ندارند.با این حال نیز ممکن است در بعضی از صحنه ها تاری کمی دیده شود اما باز هم عالی می باشد و مطمئناً انجام بازی را برایتان لذت بخش می کند.

حاشیه ها و قاب این تلویزیون به قدری باریک هستند که شما تمام تمرکزتان بر روی محتوای در حال پخش است. شما می توانید با استفاده از یک پایه تلویزیونی و یا یک براکت به راحتی تلویزیون را به دیوار متصل کنید. این محصول چه به روی دیوار نصب شود و چه روی میز از آن استفاده شود زیبایی خوبی دارد. تلویزیون OLED سونی مدل SONY 4K HDR OLED TV 65A90J با استفاده ازقابلیت XR Clarity، لحظه‌ای ویدئو را پردازش می‌کند.

تلویزیون 2021 سونی A90J امکانات مختلفی را در دسترس شما قرار میدهد و از ویژگی های خوبی برخوردار است. این تلویزیون از قابلیت Voice Search پشتیبانی میکند و شما میتوانید با صحبت کردن و دستورات صوتی به تنظیمات تلویزیون بپردازید. تلویزیون اسمارت سونی A90J سایز 65 اینچ به کمک قابلیت Voice Search و جستجوی صوتی به شما اجازه میدهد تا شبکه مورد نظر خود را جستجو کنید، صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید و به تنظیمات بخش های مختلف تلویزیون بپردازید.

تلویزیون سونی 65A90J محصول 2021 به فناوری Voice Zoom 2 مجهز شده است. این تکنولوژی نسل جدیدتر تکنولوژی Voice Zoom است که در تلویزیون های 2020 سونی به کار رفته بود. فناوری Voice Zoom 2 در تلویزیون جدید سونی A90J سایز 65 اینچ صدای دیالوگ ها را تشخیص داده و با تقویت آنها باعث میشود تا به راحتی در هر شرایطی بتوانید آنها را به خوبی بشنوید.

فناوری Xr Oled Contrast Pro در A90j

باید به وجود فناوری Dynamic Contrast Enhancer نیز اشاره کرد که کنتراست را تقویت می‌کند و این امر باعث خواهد شد تا محتواها طبیعی‌تر از هر زمان دیگری نمایش داده شوند. بهره بردن تلویزیون اولد سونی 65A90J از توان صوتی 60 وات تجربه صوتی سینمایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این محصول دارای طراحی ظریف و مینیمالیستی می‌باشد اما این در حالی است که کیفیت ساخت بالای آن همچنان حفظ شده است و براحتی می‌تواند خود را با فضای داخلی شما آمیخته نماید.

تلویزیون اولد ال جی مدل 55a1

در واقع طراحی زیبای سونی موجب شده تا کاربران زیادی از سراسر دنیا مجذوب تولیدات این برند شوند.فریم باریکو زیبای اطراف صفحه نمایش چشم ها را به سمت خود خیره می کند.ظرافت بدنه تلویزیوناز مزیت های تکنولوژی صفحه اولد بوده که زیبایی ظاهر تلویزیون را دو چندان نموده است. از کنتراست خیره کننده در بهترین OLED سونی با کیفیت تصویر و حس عمق آن که تجربه ای طبیعی و واقعی دارد لذت ببرید. پردازنده آن که انقلابی در نوع خود است از تجزیه و تحلیل دیدگاه انسانی برای تجزیه و تحلیل متقابل و بهینه سازی صدها هزار عنصر در یک چشم بر هم زدن استفاده می کند.

هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید. سلام – اولین تفاوت این دو مدل سیستم صوتی این است که سری A90j توان صوتیش 60وات هستش ولی A80j توان صوتی 30 وات را دارا می باشد .

فناوری اولد A80j به نام 4K X-Reality PRO است و در A90j ارتقا یافته به XR PICTURE. پورت های ارتباطی تلویزیون پرچم دار سونی A90J مدل 2021 درگاه های مختلفی را در خود جای داده اند، که باعث می شود این تلویزیون از اتصال به دستگاه های دیگر چیزی کم نداشته باشد. درگاه ارتباطی عشق بازی مخصوص کنسول بازی PS5 همین HDMI نسخه 2.1 است که برای بازی کردن با کنسول یکی از ضروریات به حساب می آید.

این پردازنده توانایی این را دارد که یک تجربه واقعی از صدا و تصویر برای شما داشته باشد. به دلیل اینکه صدا و تصویر را همزمان با هم پردازش می کند محتوا را به صورت واقعی نمایش می دهد. سونی با طراحی و تولید این مدل تلویزیون خود توانسته تا تمام نیاز های کاربران خود را تامین کند. به دلیل استفاده از فناوری های مختلف توانسته یک کیفیت تصویر فوق العاده در اختیار شما قرار دهد.

W800 و A90j بهترین تلویزیون Hd سونی ساخت 2021

یکی دیگر از قابلیت هایی که مربوط به تقویت رنگ ها در تلویزیون سونی بودهTRILUMINOS Pro Displayاست. این قابلیت در تلویزیون سونی طیف وسیع تری از رنگ ها را در اختیار می گذارد تا وضوح و شفافیت بیشتری به تصاویر ببخشد؛ بنابراین در این تلویزیونرنگ های اصلیقرمز، آبی و سبز از فیلتر سونی رد می شوند تا با دقت و شفافیت بیشتری به نمایش گذاشته شوند. این فناوری را سونی انقلابی در صنعت نمایش تلویزیون ها نام برده است.

قاب پشتی تلویزیون جدید سونی به اوج کیفیت ساخت و بیشترین میزان ورودی و خروجی برای کاربر دست‌یافته است. قاب پشتی باریک و مشکی‌رنگ، هنگام نصب به دیوار، کمترین فاصله را از دیوار ایجاد خواهد کرد و دقیقاً همانند گالری عکاسی، در منزل شما خواهد درخشید. اگر به دنبال تلویزیون خاص و زیبا هستید که با تمامی تلویزیون‌های دیگر فرق داشته باشد، بدون شکتلویزیون 2021 سونی مدل SONY OLED TV 65A90Jمی‌تواند بهترین گزینه باشد.


برچسب: تلویزیون سونی 90j، تلویزیون سونی اولد ۶۵ اینچ، قیمت تلویزیون a90j، بهترین تلویزیون سونی 2021، قیمت تلویزیون سونی 2021، تلویزیون سونی a9h، قیمت تلویزیون سونی 55a90j، تلویزیون سونی اولد a90j سایز ۶۵ اینچ قیمت در بازار، تلویزیون اولد، تلویزیون سری 9،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۴۹ توسط:Woodpecker موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)