جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل .

جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات تکنولوژی و موبایل

بررسی نکات مهم در آنالیز سایت

آیا آماده هستید که وب سایت خود را در سطح بسیار بالاتری ببرید ؟؟
وقتی وب سایت شما آنالیز نشده باشد و خطاهای متعدد چه در طراحی و چه در ساختاراصلی سایت و... داشته باشید  بینش ارزشمندی که باعث موفقیت شما می شود را از دست می دهید، در دوره ای که این سطح از دانش برای وب سایت و کسب و کار خیلی ضروری است این خدمات برروی سایت شما عملکرد سایت تان را بهبود می بخشد.

 

چرا به تحلیل و آنالیز تخصصی سایت نیاز دارید؟

در روند طراحی سایت اقدامات زیادی بر اساس استانداردهای جهانی باید انجام شوند و هر روز ممکن است این استانداردها تغییر کند که اگر طراح سایت آموزشهای استاندارد را ندیده باشد دانش کافی در این زمینه نداشته و نمی تواند آنها را روی سایت پیاده سازی کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۱:۴۳ توسط:Woodpecker موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

چگونه خرابی هارد دیسک را تشخیص دهیم؟ آیا بازیابی اطلاعات روی هارد امکان پذیر است؟

هارد دیسک Hard Disk , یک حافظه ی بلند مدت برای ذخیره اطلاعات است تا هر زمان که به آن ها نیاز داشتید به راحتی بتوانید سراغ آنها بروید. این اطلاعات تا زمانی که نقص فنی برای هارد پیش نیاید، می تواند همیشه روی حافظه هارد باقی بماند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۱۴ توسط:Woodpecker موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

قیمت انواع تلویزیون Oled سونی 65A90J

روشنایی دقیقاً آن قسمت است که OLED از LED عقب می ماند؛ اما این میزان روشنایی A90J یک گام رو به جلو برای اولدهای سونی محسوب می شود. قیمت این نسخه از تلویزیون A90J سونی در ایالات متحده به صورت رسمی اعلام نشده است اما باید رقمی نزدیک به 7999 دلار باشد. ترکیبی از پلاستیک و فلز بدنه تلویزیون را شکل می دهند که یک هارمونی و نظم و خوش تراشی را موجب شده است.


برچسب: تلویزیون سونی 90j، تلویزیون سونی اولد ۶۵ اینچ، قیمت تلویزیون a90j، بهترین تلویزیون سونی 2021، قیمت تلویزیون سونی 2021، تلویزیون سونی a9h، قیمت تلویزیون سونی 55a90j، تلویزیون سونی اولد a90j سایز ۶۵ اینچ قیمت در بازار، تلویزیون اولد، تلویزیون سری 9،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۴۹ توسط:Woodpecker موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

رپورتاژ آگهی دائمی از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۲:۱۱ توسط:Woodpecker موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)