جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات تكنولوژي و موبايل جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات تكنولوژي و موبايل .

جامع ترين ترين اخبار و اطلاعات تكنولوژي و موبايل

بررسي هندزفزي بي‌سيم تسكو مدل ايرفون TH 5360

ايرفون نام محصولي از شركت تسكو است كه امروز مي‌خواهيم در مورد آن صحبت كنيم. ايرفون يكي از جديدترين محصولات عرضه شده توسط تسكو است كه به كاربر امكان مي‌دهد بدون سيم با گوشي يا هر گجتي كه از بلوتوث پشتيباني مي‌كند ارتباط برقرار كند.

در جعبه اين گوشي يك استوانه قرار دارد كه در حقيقت كيس نگه دارنده هندزفري‌ها است. داخل اين كيس دو هندزفري مشاهده مي‌كنيد كه توانايي ارتباط بي‌سيم هم با گوشي و هم با يكديگر را دارند. علاوه بر اين در جعبه دستگاه 3 جفت سري پلاستيكي براي قرارگيري در سر هندزفري‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانيد آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب كنيد و يك كابل ميكرو يو اس بي هم ديده مي‌شود كه مي‌توانيد هندزفري ها را با آن شارژ كنيد.


برچسب: هندزفزي بي‌سيم تسكو مدل ايرفون TH 5360، هندزفزي بي‌سيم تسكو TH 5360، true portable earbuds th 5360،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۶:۴۱ توسط:Woodpecker موضوع: هندزفري نظرات (0)

سنهايزر از هدفون بي سيم و ساندبار جديد خود رونمايي كرد

شركت سنهايزر در جريان برگزاري نمايشگاه IFA 2018 از محصولاتي مانند هدفون بي سيم پيشرفته و ساندبار حرفه‌اي رونمايي كرده كه در طراحي هر دو محصول از آخرين تكنولوژي‌هاي روز استفاده شده است.

شركت سنهايزر بيان كرده كه هدفون بي سيم جديد اولين مدل در نسل جديد هدفون‌هاي Momentum است كه به عنوان يكي از محصولات نمادين سنهايزر نيز شناخته خواهد شد. در درون هر ايرباد اين هدفون بي سيم از يك درايور 7 ميلي‌متري استفاده شده است كه كوچك به نظر مي‌رسد اما مي‌توانند با كيفيت هرچه بيشتر در حد و اندازه استانداردهاي سنهايزر عمل كنند كه البته راه‌اندازي و طراحي چنين فناوري كار آساني نيز نبوده است. به بياني ديگر علاقه‌مندان و صاحبان آتي اين دستاورد مي‌توانند صدايي بسيار واضح و شفاف را از طريق بلوتوث با استفاده از ايربادها دريافت كنند.


برچسب: Bluetooth، FIFA 2018، Headphone، IFA، Sennheiser، soundbar،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۴:۴۲ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

نقد و بررسي اسپيكر تسكو مدل TS 2363

با معرفي اسپيكري از تسكو همراه شما هستيم كه ظاهري كاملا متفاوت و اسپورت دارد در كنار اينكه امكانات متنوعي را برايتان به همراه مي آورد.

اسپيكرها علاوه بر اينكه بايد صداي خوبي داشته باشند در بخش ظاهري هم بايد زيبا باشند تا كاربران را براي خريد جذب كنند. تسكو يكي از فعال‌ترين برندها در توليد اسپيكرهاي قابل حمل است كه تنوع زيادي در اين بخش دارد كه تا به حال چند مدل از آن‌ها را به شما معرفي كرديم اما اسپيكري كه امروز قصد معرفي آن را داريم مدلي كاملا متفاوت است. طراحي ‌اين اسپيكر تسكو، كه TS 2363 نام دارد، شبيه به جلو پنجره خودروهاي BMW است كه طراحي‌اي كاملا متفاوت و اسپورت دارد.


برچسب: اسپيكر تسكو مدل TS 2363، اسپيكر تسكو TS 2363،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۲:۴۵ توسط:Woodpecker موضوع: اسپيكر نظرات (0)

ويژگي‌هاي فني هدفون ها

از لحاظ فيزيكي هدفون‌ها در چند حالت موجود اند كه عبارتند از:

 روي گوشي (On-Ear)، دورگوشي  (Over-Ear)، توگوشي يا ايرفون  (In-Ear or Earphone) ، هدست  (Headset)، گيره‌اي (Clip On)، پشت گردن (Neck Band) و هندزفري  (Hands Free).

 از لحاظ ارتباطي نيز دو نوع هدفون سيمي و هدفون بي سيم (با استفاده از بلوتوث يا دانگل وايرلس) توليد مي‌شود. علاوه بر اينها مهمترين عامل تمايز در عملكرد هدفون‌ها ويژگي‌هاي فني آنها است. وجود يا عدم وجود هر يك از اين ويژگي‌ها باعث تفاوت در كيفيت صداي خروجي و قيمت هدفون مي‌شود. برخي از اين ويژگي‌هاي فني به شرح زير است:

نويز كنسلينگ  (Noise Cancellation)؛ اسكن مداوم صداي محيط (نويز) توسط ميكروفون و خنثي كردن آن با توليد يك نويز هم اندازه اما در جهت مخالف. هدفون هاي مجهز به نويز كنسلينگ بهترين گزينه براي استفاده در مكان هاي شلوغ و پر سر و صدا مانند كارگاه، هواپيما و قطار هستند.


برچسب: هدفون هاي داخل گوش، هدفون هاي وايرلس، هدفون هاي دور گوشي، هدفون هاي رو گوشي، هدفون هاي كاهنده نويز، بهترين هدفون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۹:۳۹ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

چگونه يك هدفون خوب انتخاب كنيم؟ (بخش دوم)

هدفون هاي دور گوشي

اين هدفون ها اغلب صداها را با عمق و كيفيت بهتري پخش مي‌كنند، به همين دليل كاربر را قادر مي‌سازند كه جزييات صدا را راحت‌تر تشخيص دهد. هدفون هايي كه دور گوش قرار مي‌گيرند به دليل نوع خاص طراحي خود كاربرد راحت‌تري نيز دارند. قيمت اين هدفون ها از 100 دلار شروع مي‌شود ولي هيچ محدوديتي ندارد. اوپو پي ام – 1 (Oppo PM-1) با قيمت 1099 دلار يكي از هدفون هاي دور گوش گران قيمت موجود در بازار محسوب مي‌شود. پرداختن چنين بهايي براي خريدن يك هدفون شايد عقلاني به نظر نرسد اما هر محصولي كارايي خاص خود را دارد. اگر بتوانيد مبلغي در حدود 200 تا 300 دلار را براي پرداخت يك هدفون دور گوشي هزينه كنيد، مي‌توانيد محصولي را خريداري كنيد كه به ويژگي‌هاي پيشرفته‌اي نظير كيفيت ساخت خوب، صداي عالي و قابليت كاهش نويز فعال مجهز شده باشد.


برچسب: هدفون هاي داخل گوش، هدفون هاي وايرلس، هدفون هاي دور گوشي، هدفون هاي رو گوشي، هدفون هاي كاهنده نويز، بهترين هدفون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۸:۰۸ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

چگونه يك هدفون خوب انتخاب كنيم؟ (بخش اول)

يك هدفون، ويژگي‌هايي بيشتر از آن چه كه شما در ظاهر آن مي‌بينيد، در خود دارد. به همين دليل در اين قسمت به شرح يك راهنمايي خلاصه در زمينه انتخاب و خريدن هدفون پرداخته‌ايم. كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با هدفون‌ ها علاوه بر اين كه در هنگام خريد به شما كمك مي‌كند، يك محصول داراي ارزش اقتصادي بيشتر را در اختيار شما مي‌گذارد.

هدفون هاي داخل گوش

اين نوع از هدفون ها كه بيشتر با نام ايرفون يا ايرباد شناخته مي‌شوند، ارزان‌ترين راه انتشار صدا در گوشي شما محسوب مي‌شوند. اگر اخيرا يك گوشي هوشمند يا MP3 پلير خريده‌ايد، به احتمال زياد به همراه اين محصول يكي از اين هدفون ها را نيز دريافت كرده‌ايد. ايرفون ها در داخل يا خارج از كانال گوش قرار مي‌گيرند تا از اين طريق بتوانند از ورود هوا به داخل گوش جلوگيري و صدا را با كيفيت بهتري پخش كنند. اين هدفون ها در مقايسه با ساير هدفون هاي موجود در بازار انتخاب بهتري براي ورزشكاران محسوب مي‌شود و علاوه بر اين، مي‌توانند حمل پذيري بهتري را در اختيار شما بگذارند.


برچسب: هدفون هاي داخل گوش، هدفون هاي وايرلس، هدفون هاي دور گوشي، هدفون هاي رو گوشي، هدفون هاي كاهنده نويز، بهترين هدفون،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۲:۵۸ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

بررسي اسپيكر بلوتوث تسكو TS 2361

اين اسپيكر بي‌سيم با ظاهري جذاب كه برايش در نظر گرفته شده مي‌توانيد در محيط هاي باز و در مهماني‌ها و حتي در خلوت شما همراهي خوب به حساب بيايد.

در معرفي امروز به اسپيكري از تسكو مي‌پردازيم كه ظاهرش خيلي شبيه به اسپيكرهاي برندهاي مطرح در اين حوزه است. اين اسپيكر با نام TS 2361 شناخته مي‌شود كه در رنگ‌هاي طلايي و مشكي عرضه مي‌شود.

اسپيكر بلوتوث تسكو TS 2361

اين اسپيكر يكي از اسپيكرهاي بدون سيم است كه طراحي دايره‌اي شكل دارد. اسپيكر تسكو در يك طرف خودش تخت است تا بتوانيد آن را روي ميز يا هر سطح صاف ديگري قرار دهيد و در اين بخش لاستيكي نرم قرار گرفته تا سبب ثابت ماندن اين اسپيكر روي اين سطح صاف شود. در دو طرف اسپيكر دو بلندگو را مي‌بينيم علاوه بر اينكه در يك سمت آن دو بلندگوي ديگر هم قرار گرفته كه زير فلزي سوراخ سوراخ قرار گرفته‌اند.


برچسب: اسپيكر بلوتوث تسكو TS 2361،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۵۳ توسط:Woodpecker موضوع: اسپيكر نظرات (0)

بررسي هدست واقعيت مجازي HTC Vive (بخش دوم)

تجربه‌ي واقعيت مجازي با  HTC Vive

يكي از مهم‌ترين مشكلاتي كه پيش از اين براي هدست‌هاي واقعيت مجازي وجود داشت، تلقين حس تهوع به كاربر به دليل تكان‌هاي ناگهاني ناشي از تجربه‌ي بازي‌هاي پرافت‌وخيز واقعيت مجازي بود. اچ‌تي‌سي به طور كامل به اين ايراد واقف بوده و به همين دليل سعي كرده اين مسأله را در هدست خود به حداقل برساند. در تجربياتي كه كاربران از كار با HTC Vive داشتند، تعداد افرادي كه دچار سرگيجه‌هاي ناشي از VR بودند، به مراتب كمتر از Oculus Rift گزارش شده‌است. همچنين اين هدست حالت تهوع و موارد شديدتر را نيز با موفقيت و به طور كامل از تجربه‌ي كاربري واقعيت مجازي حذف كرده‌است. 


برچسب: Htc، HTC، Viveاچ تي سي، هدست واقعيت مجازي، هدست واقعيت مجازي اچ تي سي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۸:۰۹ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

معرفي هدست واقعيت مجازي HTC Vive (بخش اول)

با وجود اينكه هدست‌هاي Oculus Rift نخستين تجربه‌ي جدي واقعيت مجازي را در اختيار گيمرهاي علاقمند قرار دادند، اما ايرادات و نواقص اين محصول باعث شد كه شركت‌هاي ديگري نيز پا به عرصه‌ي ساخت هدست‌هاي واقعيت مجازي بگذارند و سوداي فرمانروايي قلمروي واقعيت مجازي را در سر بپرورانند. يكي از اين كمپاني‌ها، اچ‌تي‌سي بود كه توانست با عرضه‌ي HTC Vive به رقيبي جديدي براي Oculus Rift تبديل شود و در بسياري موارد نيز از آن پيشي بگيرد.

HTC Vive در نگاه اول بيش از هرچيز، به دستگاهي مي‌ماند كه از آينده آمده‌ است. طراحي اين محصول بسيار جسورانه‌تر از رقبايي نظير Oculus Rift انجام پذيرفته‌است تا حس پيشرفته بودن بيش از پيش در آن جلوه‌گر شود. همچنين عليرغم اينكه تقريباً تمامي المان‌هاي HTC Vive اعم از بدنه، اتصالات و كابل ها از پلاسيتكي فشرده و ضخيمي ساخته شده‌است، اين محصول را به‌هيچ عنوان نمي‌توان يك هدست سنگين‌وزن به شمار آورد، چراكه وزن آن به صورت يكنواختي دورتادور سر پخش شده و بدين ترتيب فشار چنداني به كاربر وارد نمي‌كند.


برچسب: Htc، HTC، Viveاچ تي سي، هدست واقعيت مجازي، هدست واقعيت مجازي اچ تي سي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۵۶ توسط:Woodpecker موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)

مروري كوتاه شيائومي مي 9 لايت؛ يك ميان‌رده قدرتمند با تمركز زياد بر دوربين

شيائومي در ماه جولاي سال جاري سري گوشي هاي دوربين محور CC9 را به عنوان بخشي از خانواده Mi معرفي كرد. با اينكه اين گوشي ها در ابتدا به صورت انحصاري براي بازار چين معرفي شده بودند، اما دو مدل از آن ها با تغيير نام به بازارهاي ديگر هم راه پيدا كردند. مي سي سي 9 اي (Mi CC9e) با نام جديد مي اي 3 (Mi A3) براي عرضه در بازارهاي جهاني و تحت برنامه اندرويد وان معرفي شد و گوشي ديگر هم مي سي سي 9 (Mi CC9) بود كه با نام مي 9 لايت (Mi 9 Lite) معرفي شد و در اين مقاله قصد داريم تا به بررسي اجمالي آن بپردازيم. اين گوشي جذاب 319 يورويي كه از تراشه اسنپدراگون 710 بهره مي برد، جذابيت هاي خاصي دارد كه در ادامه به آن‌ها خواهيم پرداخت.


برچسب: Xiaomi Mi 9 Lite، بررسي كوتاه شيائومي، شيائومي مي 9 لايت، مي 9 لايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۳:۵۳ توسط:Woodpecker موضوع: موبايل نظرات (0)